Tuesday, September 21, 2010

Всичко си дойде на мястото

Българският нападател на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов изрази радостта си, че е успял да стартира добре новия сезон в Англия и заяви, че вече се чувства много добре в клуба. Бербо разкри, че е бил разочарован от първите си две години при "червените дяволи", но сега вече всичко си е дошло на мястото и мачът с Ливърпул, в който той вкара хеттрик е индикатор за това.

"Бях разочарован от себе си, че не можех да задоволя феновете ни. Те са истинските съдници за работата ми и така трябва да бъде. Тук аз съм просто един привилигирован гост. Сега вече се чувствам така сякаш мога да направя всичко на терена и това е супер", каза Бербо.

Бербатов заяви, че през лятната пауза е работил много здраво, за да подобри физическата си подготовка и е положил доста усилия, за да влезе във форма.

"Работих много здраво за физическата ми подготовка. Не съм от най-здравите играчи, мисля, че е видно, но наистина положих доста усилия. По време на паузата бягах по шест мили всеки ден. Гледах по един мач от Световното, излизах да тичам, гледах още един, след това пак тичах. Такава бе програмата ми"

"Публиката на "Олд Трафорд" в този момент ме кара да се чувствам жив. Винаги съм казвал, че съм голям късметлия, че играя тук. Заради хората, заради мениджъра, заради всички съотборници"

Въпреки големия успех в мача с Ливърпул, Бербатов не показва излишно самочувствие, а дори призна, че се е чувствал малко неудобно когато стадионът го е аплодирал и скандирал името му.

"Не мога да гледам мачовете си на запис. Дори когато излезнах от терена по време на мача с Ливърпул се почувствах доста засрамен. Много се радвах, но не знаех как да реагирам", заяви Бербо.

No comments:

Post a Comment