Friday, September 17, 2010

Не топя ЦСКА - желая им успех

Собственикът на Левски Тодор Батков остана изключително доволен от синята победа с 3:2 над Гент в първи мач от груповата фаза на ЛЕ, но предупреди футболисти и треньори да не изпадат в еуфория. "Започнахме притеснени мача. Не съм специалист, но в отсъствието на Гаджев и Йовов имахме проблеми в средата на терена и оттам защитата бе подложена на натиск. Всичко обаче е добре, когато завърша добре. В никакъв случай не трябва да изпадаме в еуфория. Предстоят ни срещи срещу Черно море, Берое, а след тях и срещу Спортинг. От 12 години атмосферата в отбора не е била толкова добра", бяха първите думи на адвоката пред Канал 3.

Батков бе запитан и за заканата на ЦСКА, че ще го даде на УЕФА. "Никого не съм топил. Желая успех на ЦСКА. Просто ме поканиха и поискаха от мен да говоря с някои хора. Не знам кой на какъв съд ще ме дава, но други могат да приключат още преди да сме стигнали до съда. Разследванията срещу мен са глупости на търкалета. Няма такова нещо", коментира Батков.

No comments:

Post a Comment