Tuesday, June 15, 2010

Роналдо иска да избухне на Световното

 Новини от Светоното по футбол ЮАР

Кристиано Роналдо обеща да прекрати 16-месечната си голова  суша за Португалия днес и да докаже,че остава един от най-добрите играчи в света.

Въпреки отбелязването на 33 гола в дебютния си сезон в Реал Мадрид след неговият £ 80 милионен трансфер от Манчестър Юнайтед, Роналдо не е вкарал за страната си от февруари 2009.

Той не успя да отбележи гол или дори да осигури една асистенция в седем квалификации за Световната купа и всички погледи ще бъдат асочени към най-скъпия играч в света, за да видим дали той може да приключи головата си суша в мача между Португалия срещу Кот д'Ивоар.

"Искам да се взривят в това световно първенство", заяви Роналдо. "Това е най-важният турнир за мен. Вярно е,че не съм вкара за Португалия то дълго време, но това не ме притеснява. Вярвам в себе си и в моя отбор и съм сигурен,че ще се справим добре.





"Би било фантастично, ако мога да стана голмайстор и най-добрият играч на световното първенство, и аз вярвам, че мога да се справя много добре. Искам да покажа на хората какво мога да докажа, че все още съм велик играч.



"Най-важното нещо е да се стигне до втори тура. Ако не успеем ще трябва да играем с Испания. Испания е един от фаворитите за Световната купа, но нас не ни е страх от никого. Ние ще играем за победа във всеки мач. "

Отборът ба Португалия е под огромен натиск за Световното в  Южна Африка, след като едва се класираха за финалите на Световната Купа.


Въпреки, че Роналдо се открои с по-централна роля в последните си два сезона в Юнайтед, играе почти като нападател, той не е толкова ефективен в тази позиция за Португалия и има голяма дискусия в родината си за него да покрива по-широк периметър.

Група H е най-трудна. Португалия се конкурира с Бразилия, Кот д'Ивоар и Северна Корея за място в последните 16.

No comments:

Post a Comment